marți, 14 octombrie 2008

Noi, iubind.



E frumos. De ce şi ce anume? Prietenii, prietenia, iubirea- toate la un loc, pe acelaşi loc şi împreună. Acum trei ani, când am descoperit o privire caldă, nu ştiam că mă aşteaptă altele. Dar mă aşteptau, iar eu, fără să ştiu, le căutam. Le-am găsit. Am găsit priviri calde, zâmbete frumoase, îmbrăţişări de încurajare, de iubire, cuvinte spuse din suflet. Am găsit oameni asemeni mie, dar nu la exterior. Oameni asemeni mie, dar totodată diferiţi. Am preluat de la fiecare câte ceva. Am furat priceperea de a zâmbi, de a spune cuvinte şi nu doar a vorbi, de a îmbrăţişa, de a mă lăsa îmbrăţişată, de a râde, si-atâtea altele. Şi ne dăruim zâmbete, cuvinte, îmbrăţişări, pentru că am învăţat să le apreciem pe toate, să ne detaşăm de lucrul material. Am grupul meu, al nostru. Nu e un grup ca oricare altul. Noi suntem împreună. Împreună ştim să ne bucurăm, să fim trişti, nervoşi, buni, răi, pentru că ştim să fim şi răi, din păcate. Nu e un grup limitat, care nu acceptă pe alţii. Noi primim pe oricine asemeni nouă. Am descoperit iubirea, iubirea de toate felurile. Şi iubesc, cum, poate, de fapt, cu siguranţă, n-am mai iubit vreodată. Şi-am să iubesc mereu, ca şi acum, pe aceeaşi.



Pentru că vă iubesc şi pentru că suntem împreună: Alin, Paula, Lavinia, Alexandra, Cristina, Iulia, Maria, Sergiu (şi-alţii care sunt şi vor mai fi).

7 comentarii:

david santos spunea...

Beautiful posting, Ana!
Have a nice day.

Paula spunea...

>:D< prietenii stiu de ce

Caro spunea...

>:D< multumesc

Caro spunea...

deci..mi-e dor..dor de nu stiu ca desi sunteti acolo sub mine..nu am timpul necesar sa ma bucur de voi..si asta ma intristeaza..si vreau sa va, mai mult decat, mltumesc pentru ce ati facut pentru mine azi..pentru ca sunteti niste prieteni, mai mult decat prieteni..pentru ca, va mai mult decat iubesc, deoarece voi ma iubiti..si ma simt iubita din atatea parti..si mi-e frica sa nu va dezamagesc, sa nu va trimit la randu-mi iubirea mea.. toata toata, pentru ca eu singura nu prea am ce face cu ea..si cel mai rau imi pare ca am o perioada atat de haotica, in care nu va pot arata cat de mult va iubesc, in care uit sa fac anumite lucruri esentiale, in care sufletul a ramas in urma mintii..dar oricum vreau sa stiti ca va iubesc..>:D<..mult>:D<

imiplaceploaia spunea...

O sa trec mai des pe la tine, domnul meu cu "d" mic, iti multumesc din suflet>:D<

Fata din umbra spunea...

frumos:)
e bine sa ai prieteni:x

maria spunea...

foarte frumos, felicitari , mi-a trezit nostaligia unur momente demult uitate