sâmbătă, 16 februarie 2008

Iar ca să continu...


Am hotărât ce postez pe'aici. \:D/ Ce ? Idei proprii, într'o formă de jurnal, dar nu personal, ci public, că doar aşa e frumos, să spui şi la alţii, să împarţi cu alţii..iar eu îmi împart ideile. Ştiu, ştiu: mare suflet am, nu e cazul să mă lăudaţi.

Deci cum spuneam, o să postez un fel de pagini, rânduri, de jurnal public. Acestora le voi alătura şi câteva din creaţiile mele, căci daţi'mi voie să mărturisesc: compun. Nu ştiu ce compun..tot felu: poezie, proză scurtă şi altele. Şi am îndrăznit să îmi pun pe tavă, creaţiile, în faţa unui cenaclu literar din Bucureşti, şi anume "Săgetătorul". Spre mulţumirea mea: am fost acceptată(modesta de mine). Deci o să aveţi ocazia să vedeţi cu ce îmi ocup eu timpul (mare bucurie nu?).

Acum că aţi fost informaţi, rămâne să aşteptaţi publicarea creaţiilor pe acest minunat blog(aici e exagerare evidentă). Deci va urma...

Un comentariu:

Paula spunea...

si toate informatiile au fost oferita cu deosebita modestie scopul lor fiind unul pur informativ :)